.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است. بازار مسکن مازندران در خواب و بیدار/ خرید و فروش راکد است
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد. نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی بار دیگر بر ادامه جنگ غزه حتی پس از توافق با حماس برای تبادل اسرا خبر داد. نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
رژیم صهیونیستی بار دیگر بر ادامه جنگ غزه حتی پس از توافق با حماس برای تبادل اسرا خبر داد.(ادامه)
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران 



ضرورت درج رسمی روز صنعت برق در تقویم(يادداشت)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران (ادامه)
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند. یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد!
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند.(ادامه)
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.(ادامه)
یک صدایی مسؤولان قوه قضائیه در رابطه با حمایت از فراجا برای مبارزه با بی حجابی و اجرای طرح نور را می توان در اظهارات اخیر مقامات عالی دستگاه قضا مشاهده کرد. حمایت همه جانبه دستگاه قضا از پلیس برای برخورد با بی حجابی
یک صدایی مسؤولان قوه قضائیه در رابطه با حمایت از فراجا برای مبارزه با بی حجابی و اجرای طرح نور را می توان در اظهارات اخیر مقامات عالی دستگاه قضا مشاهده کرد.(ادامه)
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد. امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد. مقصد بعدی حسینی پور مشخص شد/ استاندار بعدی مازندران کیست؟
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است. افشاگری نیویورک‌تایمز از گفت‌وگوی ترامپ و بن‌سلمان
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند.

استمداد کشاورزان برای حل مشکل ۵ ساله آب‌بندان «بصرا» لاله آباد بابل
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند. (ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت. پشت‌پرده سکونشینی طارمی؛ خشم سرمربی پورتو از ستاره ایرانی
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت.(ادامه)
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید. تاریخ تولد حقایق جالب و عجیبی درباره‌تان فاش می‌کند
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید.(ادامه)
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست طعنه سنگین سعید محمد به دولت رئیسی
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست(ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد، نگرانی‌های امنیتی را در بحبوحه عضویت این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برانگیخته است. حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد
حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد، نگرانی‌های امنیتی را در بحبوحه عضویت این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برانگیخته است.(ادامه)
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد. راه یابی ۹۰ نفر از کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت به مجلس
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد. علیرضا خدابخشی استعفا کرد؛ صائب سرپرست معاونت سیاسی صداوسیما شد
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 118 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.323 seconds.